Debiteurenportaal

Wilt u naar het debiteurenportaal? Klik dan op de knop hieronder

Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen?

Op het moment dat er een dossier openstaan dan sturen we u een e-mail en/of een brief als onderdeel van betalingsverplichting.

U kunt uw openstaande rekeningen eenvoudig betalen via ons debiteurenportaal.

Een van onze medewerkers kan u ook verder adviseren als u ervoor kiest om contact met ons op te nemen, u kunt ons bellen op +31383856724 en vergeet hierbij uw dossiernummer niet.

Ik kan nu niet volledig betalen, wat kan ik doen?

Stel een betaalplan (betalingsregeling) op

We willen met u samenwerken om u te helpen uw schulden af te lossen. We zullen rekening houden met uw financiële situatie en een realistisch betaalplan voor u opstellen waarmee u uw schulden kunt aflossen en verder kunt gaan met uw leven. Als u financiële moeilijkheden ervaart, zijn er gratis opties voor schuldhulp beschikbaar.

Als dit op u van toepassing is, vragen we u alleen om contact met ons op te nemen om ons op de hoogte te stellen van uw situatie, zodat we uw zaak op de best mogelijke manier kunnen beheren.

Ik heb problematische schulden

Als u denkt of ervaart dat u problematische schulden heeft, dan raden wij u aan om de website van Geldfit.nl te bezoeken. Hier kunt u (anoniem) uw verhaal doen en advies krijgen. Ook is er een test om te kijken hoe u er financieel voorstaat.

Hoe hoog zijn de wettelijke incassokosten?

De wettelijke incassokosten kun je berekenen door middel van deze tool.

Bereken wik

Calculator Wet Normering Wettelijke Incassokosten (WIK)

Hoe kan ik inloggen in het portaal?

U kunt uw postcode en debiteurennummer gebruiken om in te loggen.

Ik ben het niet eens met het te betalen bedrag

Als u het niet eens bent met het te betalen bedrag dan kunt u contact opnemen met ons via info@vdenp.nl of via onderstaand contactformulier.

Waar moet ik mijn auto inleveren?

Neem contact op met ons debiteurenbeheer om een locatie te kiezen.
Dit kan via 038 385 6724.

Neem contact op